och allt jag fick var en...

34045-96

... kartong med småkakor. I mitten av december månad var en familj inne i den butik jag arbetar i. De frågade mig vilken år som Peter Forsberg var på framsidan på EA Sports NHL spel. Någonstans långt bak i hjärnbarken ville jag minnas att det var NHL 1998. Jag frågade varför de ställde detta prekära spörsmål, då visade det sig att AXA utgått med en tävling som ställde just denna, samt krävde en bra slogan som skulle innebära en resa till New York. Givetvis visade det sig att familjen vann resan som inkluderade match på Madison square garden samt guidade turer runt om i staden. Relativt godhjärtade som personerna visade sig vara levererade de idag en present för mina insatser till deras framtida familjeäventyr. En kartong med småkakor från bageriet runt hörnet. Men jag är inte bitter inte...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0